sâmbătă, 9 ianuarie 2016

AMIDON - Amestec de legume la Trilogy


Am aflat si eu azi, ca BOABELE de porumb intra la amidon, iar malaiul, fiind procesat, la carbo.
Am ales asadar o punga foarte faina de la Kaufland (iubesc magazinul acesta pentru varietatea de produse!!!), cu broccoli, morcovi, porumb, fasole verde, mazare si fasiute de pastarnac. O bunatate !!!

Punga are in interior un plic de verdeturi tocate si uscate (busuioc, ardei iute, patrunjel si usturoi) - eu am folosit un plic la doua pungi, si tot mi s-a parut mult! ;)

Am pus legumele in Trilogy cu o jumatate de cana de apa si sare, am lasat focul potrivit si mi-am vazut de treaba. Asta e farmecul Trilogy :)
La final am pus o lingurita de unt si condimentele italienesti :D

Am servit cu salata de rosii, castraveti si ceapa!


Pofta buna si SPOR LA SLABIT!!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu